Ovanför ytan, där är allt skit.

Jag vet, jag vet. Jag är sämst på att uppdatera.
Men jag har ingen ork till att blogga just nu.
All min energi går åt till att hålla mig ovanför ytan.
.
Jag känner mig utanför här uppe. Ingen verkar vilja va med mig och när jag hänger efter dom i klassen så känner jag mig som en börda.
Jag tappar tålamodet och humöret allt oftare och det är inte länge mellan ångestattackerna. Overklighetskänslorna tar överhanden ofta och jag flyter bort i tankarna.
Jag mår verkligen inte bra just nu.
.
Jag vill bara hem till min säng och sova bort resten av min gymnasietid.
Jag vill också känna att jag hör hemma någonstans, men jag orkar inte försöka hur mycket som helst.
Allt har bara blivit skit sen jag flyttade hit.
Kompisarna hemma har typ tagit avstånd, kompisarna här existerar inte och jag känner mig ensammare än någonsin.
.
Ibland ångrar jag att jag flyttade hit, men det är ändå bättre än där jag var förut.
.
Allt bara glider bort och jag känner mig vilsen.

Kommentarer
Postat av: jeenu

Men gere emma lisa det tar bara tid att passa in..

2010-03-18 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0