spa-kväll

Ikväll har jag varit på spa-kväll med ku, det betyder att jag måste upp supertidigt imogon för att hinna med bussen -.-  Men det var mysigt, för det mesta.

Men men.. som man bäddar får man ligga.

Det känns allmänt jobbigt just nu, speciellt när någon man trodde var ens kompis ignorerar en när man pratar, det känns inte kul alls. Och det känns inte kul när kompisar gaddar ihop sig och stöter ut en.
Om dom "kompisarna" jag menar läser det här, så ta åt er för fan!
Men jag tackar min älskade Emelie för allt stöd hon ger mig, vet inte hur jag skulle klara mig utan henne. Och Maria, vad skulle jag göra utan dig ? Jag älskar er båda otroligt mycket <3

Jag hoppas att jag kan sova ikväll, för jag Måste orka upp imorgon..

Kommentarer
Postat av: Maria

mwah. -puss puss- :) <3

2009-12-11 @ 14:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0