- 7 Juli 2009

Blaaah
Skitdåligt väder idag.
Har vart på stan, gick på Nordea för att säga att jag ville ha mina pengar på ett swedbankkonto. Det var skitlång kö och när det väl var min tur så sa dom att det redan finns lagrat och att jag inte behövde komma dit.
Sen gick jag och mamma för att kolla om dom har studsmattor på Bergs, vilket dom hade :P
Sen gick vi och tittade på skor, jag hittade ett par skitsnygga som passade bra, men dom kostade 400 kr =(
Resten av dagen har jag inte gjort nånting typ.
Nu ska jag snart vara med Tina och vi får väl se vad vi hittar på .
Jag älskar henne <3

Kommentarer
Postat av: pellzors the almighty

guuuud vilket störande textstil du har, jätte jobbigt att läsa xD ändra den så kanske jag fortsätter läsa.

(älskar och saknar dig MASSA!)

2009-07-07 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0