date movie

Jag har precis sett sjukaste filmen ever !
Den heter Date Movie :P
Det är typ en parodi på mitt stora feta grekiska bröllop och är sjukt äcklig stundtals.
Jag rekomenderar inte chipsätning under tittandet !

Iaf, idag så har jag ätit ris två gånger för att jag inte har kunnat äta den "riktiga" maten. Så till lunch blev det köttbullar och ris och till middag blev det korv och ris. Sjukt äckligt. Jag är gaaanska så less på ris just nu..

Jag har inte varit på bra humör idag. Det kan ha att göra med att folk sprang omkring på elevhemmet och skrek till klockan två imorse. Tror dock jag fick lite sömn mellan skrikningarna, men det var inte mycket.

Funderar på att göra en ny design till bloggen, jag har ju som alltid haft den jag har nu. Ska spåna på lite idéer, men ni lär väl märka om jag gör något nytt ;P

Nu ska jag desgina !
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0