emelie

Nu sitter jag hemma i emelies lägenhet. Jag kan lägga upp adressen sen om nån vill ha den :D
Vi ska snart gå och äta tror jag men jag har så ont i magen efter all palt, godis, glass, chokladbollar och salta pinnar som jag åt på tannbergsmässan så jag vet inte om jag ska äta 'n :O
Oj, det vibrerade i magen. Oj

Emelie skrattar åt mig, men det var ingen nyyyyyyyhet. Hon tafsar mig på haalseen .. AAH !

vi har skrattat idag . hon är helt sjuk och holm tycker om sig själv :)

Ikväll så ska jag hälsa på pappa lite sen ska jag se film med Jakob. ni kan få hans adress också om ni vill :D

Men nu ska jag återgå till att skratta med emelie
Pusshej !


Kommentarer
Postat av: eme

jag vill ha emelies adress :O

2009-11-13 @ 19:12:05
URL: http://emeliepers.blogg.se/
Postat av: frida

Hihi, mina negerbollar (a)

2009-11-16 @ 22:05:48
Postat av: Emm

negerbollar ? xD

2009-11-16 @ 22:09:37
URL: http://oneprozacaday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0