första dagen.



Nu sitter jag här på elevhemmet och pluggar lite :)
Första dan och jag har redan dragit på mig läxor :P haha

Jag vet att jag inte har skrivit på hela lovet men det beror på att vårat internet hemma dog :O
Men iaf, jag har varit med emelie och lite annat folk under veckan och i fredags var jag på fest med 13-åringar O.o
Det var asmysko :O

Och i lördags var det halloween fest och jag var skitsnygg :D
Ni får till och med en bild :D


Kolla vilken snygging ! :D



Festen i lördags var i allmänhet bra, förutom när folk snackade skit om mig när jag stog typ brevid, det var inge kul.
Sen blev det slagsmål också, men jag stog nog långt bort för att inte bli träffad :P


I söndags så skulle flyttlasset gå och jag var bakis som satan, inge kul alls :/
Men vi tog oss hit och fick iordning allt väldigt bra :)
Vill ni se en bild på mitt skrivbord så får ni kolla bilddagboken :P

Men det gick bra idag. Vi hade Multimedia där vi typ gick igenom kursplanen, sen Mediekunskap där jag frick läxa (xD) och efter lunch hade vi svenska och det enda vi gjorde där var att presentera oss xD
Sista lektionen hade vi foto egentligen men istället skulle vi göra en dekal till den nyabilden till luspengymnasiet ^^

Alla i klassen är jättetrevliga :)
och jag har lärt känna nya här på elevhemmet också :D

Nu ska jag nog sova :P
Pushej !

Kommentarer
Postat av: Elin

Någon helg MÅSTE jag kommer till dig :*

2009-11-03 @ 09:48:28
URL: http://stromstedt.blogg.se/
Postat av: Gregory House

Heh, du glömde nämna hatthyllan, och var du verkligen där ute när det blev slagsmål? :|

2009-11-03 @ 11:55:32
Postat av: Emm

Det är väl bara du kommer Elin ! :*



Och ja, jag var där ute när det blev slagsmål.

2009-11-03 @ 15:36:21
URL: http://oneprozacaday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0