inglorious basterds

Idag så hade vi typ grafisk desgin eller vad det nu heter :P
Vi skulle designa luspenbilen som dom fått ^^
Sen hade vi typ svenska där jag skrev vääärldens bästa dikt om pontus !
Sen skulle jag försöka lära mig datorn och då fick min lärare för sig att installera programupdateringar, som tog typ jäääääättteeee länge !! :( så jag kunde inte göra nånting på evigheter..

Men sen när jag kom hem så satt jag hör vid datorn ett bra tag innan jag och Jasmine gick för att se Inglorious Basterds. Den var jäääätte lång:P
Men den var faktiskt bra :) fast.. lite för brutal för mig..

Men nu ska jag läsa engelskan medans mitt hår torkar.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0