lördagnatt

Just nu är det lördagnatt och klockan är 00:32
Jag har precis blivit klar med skolarbetet som skulle vara klart till på tisdag.

Igår, efter jag och Jakob hade sett Sweeny Todd så drog vi till Emelie och flummade satan till typ halv fyra, då drog Jakob och Nasse hem medans jag sov i Emelies säng :)

Idag så vaknade jag, for hem och såg tv, käkade mat, såg mer tv och sen for jag hem till Emelie igen :)
Vi käkade Ben n' Jerrys med isbjörnar som smakade skit och såg körslaget :)
Sen flummade vi lite innan jag for hem :)

Sen har jag inte hunnit med nå mer annat än skolarbete och insett hur oerhört osociala alla verkar vara ikväll :O


Men men.. inget att göra åt saken nu..
Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0