ojda

Jag upptäckte att jag bara har skrivit 45 inlägg (46 med det här då), sen jag startade bloggen.
Det känns som jag har skrivit mycket mer än så.. Men tydligen inte.

Jag blev bajssur på min dator idag för internet ville inte funka när jag skulle ha den på svenskan. Det sög dase.
Men resten av dagen har varit bra :) Träffade Anna imorse för att prata lite och så, sen fixade jag mig ett skåp :P
Sen hade vi engelska och svenska och sist på dagen hade vi multimedia :) När jag gick hem kvart över två så gick alla andra för att ha idrott :P Det känns sjukt skönt att slippa idrotten det här året. Dock måste jag ha det i trean.

Men hursomhelst. Just nu sitter jag och ser rasmus på luffen och tänkte fortsätta med det.
Så ni får ha det !
Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0