Pontus!!

usch vad arg jag är på Pontus (som för övrigt fyller år idag, grattis grattis) för att han smällde igen dörren så klockan ramlade ner på mitt ben! Jag kommer få blåmärke och allt! Så sjukt onödigt !
Jaja, Pontus är inte den enda jag är arg på just nu.

När jag kom hem idag typ kl 3 så somnade jag och vaknade inte förrän 20 i fem. Trodde jag hade missat middan men jag lyckades få mat ändå. Sen kom jag tillbaka på mitt rum och somnade om. Jag har typ sovit tills nu.

Jag höll på försova mig imorse. Inte kul alls. Men jag hann ändå, och tur var väl det.

Jag är trött som ett bajs och har tråkit som fan. Vågar inte lägga mig i sängen och läsa för då somnar jag säkert.

Jaja, ska försöka fortsätta hålla mig vaken nu.
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0