tidning

Jag måste komma på vad jag ska skirva om i min tidning. Det kan vara vadsomhelst och jag behöver inte ens skriva det själv ! Jag kan ta en text om jag vill, men jag är helt tom i huvudet på idéer :S

Menmen, idag har jag varit på skolan :P inte hunnit så mycket mer förutom att äta och se film ^^

När jag skulle käka idag här på elevhemmet så var det mexicanasoppa, vilket jag är allerisk mot. Och då sa Kent som jobbar här att jag skulle gå in til henne i köket för hon ville prata med mig.. Hon frågade om jag kunde äta mexicanasoppa och då sa jag, Nej jag är ju allergisk mot morötter (vilket står på deras lapp dom har på kylskåpet !)
Så då frågade hon om jag ville ha vegburgare, och eftersom jag är allergisk mot så mycket så frågade jag vad som var i dom, men då hittade hon ingen innehållsförteckning, så då fick jag köttbullar och ris istället.. Inte direkt en bra kombo ...

Menmen. Sen såg jag the Reader. Fattade inte direkt mycket av filmen förrän typ hälften xD

Jaja, nu ska jag nog försöka knåpa ihop min Tidning innan jag lägger mig :)
vi får se om jag hinner skriva mer.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0