insane!

Den här veckan känns helt insane !
Idag har jag varit i strycksele för att gratta alexander
Imorgon ska jag fräga emelies hår
Onsdag kanske jag ska se film hos någon
Torsdag blir det tårta och ku
och sedan är hela helgen oplanerad! förutom att det är alla hjärtans dag då..

Idag hade jag min första dag som praktikant på st:mikaels. Det var jätte kul och jag trivs verkligen! Synd bara att jag inte kunde göra så mycket för att det hade glömts att skickas in ett papper :/
Men imorgon ska jag få fota iaf :D det känns jättekul att få fota personal :)
Någon annan dag ska vi åka till de diverse kyrkorna här i stan och fota personalen även där :)

Känner mig sjukt snuvig och äcklig. Känner verkligen inte för att bli sjuk igen..
Men det är bara att snyta sig så blir det bättre!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0