magsjuka

Jag har magsjuka, har haft det sedan i måndags. Fast det hela började nog egentligen i söndags.
Bläh. Det är inte kul alls.

Helgen var iaf bra. I fredags var jag med Emelie hos Mange och där var det en jävla massa folk. Lördag var vi hos Dennis på förfest där det spårade lagomt lite och sen vad vi hos Linus och kvällen avslutades med en lååång promenad hem till emelie via brännbergsvägen.

Söndag var det bakisdag och finaler på Duvan Cup :)

Igår och idag har jag legat hemma och inte mått särskilt bra. Som sagt så har jag magsjuka.
Jag har ju bilder från i helgen men dem lägger jag nog inte upp förrän jag är frisk.

Sova nu och bli frisk.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0