hejhej!

Orkar inte komma på någon bra rubrik idag xD
Var i Umeå i torsdags med brudarna och lämnade in min älskade telefon :( Men om typ 2-3 veckor får jag en ny :] Då ska jag sälja den. Någon som vill ha den ?
Sony Ericsson w902
Den kommer vara helt ny men garantin kommer typ ha gått ut.
Sen så känner jag mig otroligt snygg :D
Klippte mig ju i Tisdags och är nöjd med resultatet :)
Haha, jag är så sjukt snygg xD
Igår var jag med Emelie och Nasse och vi skulle egentligen vara vaken hela natten men det orkade vi inte så vi somnade istället xD haha.
Ikväll ska vi dra ut och försöka hitta fest.
Wish us Luck!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tar den för 5 kr ;)

2010-01-09 @ 18:34:00
URL: http://fridulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0