usch

Jag har verkligen blivit sämst på att uppdatera bloggen, men det kan ha att göra med att jag aldrig har tid längre. Antingen är jag med folk eller så är jag sjuk och har ingen ork. Just nu äre det senare som gäller. Jag har varit sjuk i tre dagar nu. Vet inte vad jag ska göra för jag missar så mycket av skolan. Och inte nog med att jag har varit på skolan endast en dag den här veckan, nä, förra veckan var jag borta två dagar. Så sen jullovet har jag bara varit på skolan i tre dagar. Det känns förjävligt.
Pelle ska iaf komma hit idag. Det känns awesome, även fast jag kanske inte orkar göra så mycket. Men ändå. Sällskap av någon jag älskar mer än mycket annat kanske gör mig frisk <3
¨
Nu ska jag vila, kanske sova en stund.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0