Jobba och utan internet.

Jag vet att jag är sjukt osocial här numer. Men jag jobbar varje dag och har inget internet i lägenheten. Kanske blir till att blåsa liv i bloggen igen till hösten men just nu får ni vara tålmodiga.

Jag har de senaste veckorna knappt suttit vid varken dator eller tv. Har mest bara myst med sötnosen :)

Just nu sitter jag på jobbet (Lycksele lasarett, röntgenavdelningen) och har absolut ingenting att göra. Slutar om 1½ timme och det känns som att det är en evighet dit.
Men jag kommer troligen få gå tidigare om inget dyker upp..

Jag har flyttat klart i alla fall och bor nu på heltid i lägenheten. Nog för att jag bara är där halvtid men det gör ingenting för jag är nöjd ändå :)

Nää vet du vad! Nu orkar jag fan i mig inte skriva mer.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0