Lucky 13.

Idag har jag haft 13 unika besökare på min blogg. Vettefan varför med tanke på att jag inte har skrivit på evigheter. Men lite update om hur den senaste tiden har varit då.

Livet har lekt på ganska bra. Skolavslutningen i fredags var ganska awesome, jag fick kramas med mina älsklingar och supa skallen av mig. Det var i alla fall så det kändes dagen efter, fetaste jävla huvudvärken och baksmällan. Men man måste ju känna att man lever ;P haha
Det spårade lite på ibbes också, men det löste sig ju till slut.
Och så spårade det lite hemma hos Thom. Vettefan hur det gick till..

Idag har jag bara tagit det lugnt och städat garaget. Snart ska vi ha loppis ^^ haha
ALLA KOMMER OCH KÖPER MINA GAMLA SAKER DÅ! ;)

Nä men seriously, jag vet inte vad det är med mig, men jag har världens fetaste humörsvängningar. Speciellt efter jag fick ett sms med frågan om jag hade klamydia :S vemfan frågar nåt sånt på sms?
Helt sjukt...
Vill gärna veta vart han har fått den idén ifrån.

Men ja, nu ska jag fortsätta ta det lugnt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0