Äntligen

Nu har äntligen sommarvärmen kommit :D
Jag sitter ute i en skön stol i den sköna värmen och en humla surrade just förbi!
Kan dagen bli bättre?! :D

Och jag och mamma tittade på massa bilar idag :) hihi. Jag ska ha en sån :] Måste börja leta :)

Gårdagen spårade lite.
Jag skulle skjutsa hem anders typ halv ett, så då for jag till frasses för att möta han och sen började robin tjata om att han ville köra min moppe :O Han skulle hem till morgan och hämta massa saker. Till slut fick han låna moppen och efter typ 15 minuter fick jag ett sms av camilla och ganska snart kom det fram att robin åkt dit för rattfylla!
Shit alltså!
Men allt löste sig. Han hade 0.49 mg alkohol i blodet, det är 0.01 mg från två års fängelse :O Fan vilken röta han hade!

Jag fick tillochmed tillbaka nyklarna när polisen kom och lämnade av han hemma hos anders xD Men moppen stog hos morgan, så den fick jag hämta idag :P

Ikväll hoppas jag på att göra något med nån :) Det skulle vara mysigt som fan :)
Hör av er om ni vill hitta på något! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0