Hemma igen.

Kom precis hem efter en "vild" kväll på stan.
Den började med sminkning i massor och sen en photoshoot vid tågspåren. Awesome.
Sen drog vi till linus nya lägenhet för fest. Det var inte lika awesome, men fortfarande mysigt :)

Nu sitter jag här i min ensamhet och tänker på att maj snart är slut. Det känns sjukt hur fort tiden går.
Lixom, det känns inte som att det är ett år sen jag satt och grät över dig, men det äre. Och det känns så sjuk skönt att jag har kommit över dig. Jag känner absolut ingenting annat än lite skuldkänslor över hur jag lämnade dig. Men det kan ju vara förståeligt med tanke på hur jag gjorde. Men jag ångrar inte vad jag gjorde.

Nu känner jag mig redo för något nytt, och jag vet precis vad jag vill ha, bara inte hur jag ska uppnå det hela.

På tal om att tiden går fort så känns det väldigt nyligt det var valborg, men det är snart en månad sen.

Men å andra sidan så går tiden väldigt sakta också, det känns som det var evigheter jag träffade han men egentligen så är det inte ens en vecka sen. Det är sjukt hur fort man kan sakna en männsika egentligen. men det är väl alla hormoner och känslor som spökar.. som vanligt.

Men det känns bra att vi ska flytta snart. Lite av en nystart. Och så är det ju det hela med att börja om skolan också, det känns bra men samtidigt skrämmande. Tänk om jag inte får några kompisar i den nya klassen. Nog för att jag redan känner Natalie, och hon är ju helt underbar. Tack och lov för henne <3
Det känns lite konstigt att skriva, med tanke på att jag inte känner henne, men det känns som att vi kommer komma bra överens.

Nej, nu ska jag fixa något att äta, sen ska jag slöa lite vid datorn innan jag ska sova.
Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0