IIIH! LITE PANIK KANSKE!?

I fredags fick jag veta att den första Juli kommer flyttlasset avgå!

Vi har bott i hus i 9 år, och nu ska vi flytta på två månader! Lite panik kanske ?!
Jag känner mig sjukt taggad och sjukt panikfylld på samma gång.
Mäklaren kommer på tisdag och ska kolla in huset.

Lägenheten ligger på södermalm och jag kommer få sjukt nära till allt! Det är awesome :)

Och btw, om jag beter mig bitchigt typ tisdag och framåt så beror det på att jag måste sluta röka. Inte direkt ett självgjort val, men jag har inga pengar alls så det blir till att sluta röka så att jag har råd att göra saker. Fattar hur mycket pengar jag kommer att spara! Funderar på att lägga dom i en burk för att sedan kunna göra vad jag vill när jag vill :) hihi.

Jag måste ha blivit sjuk eller något för jag känner mig taggad på att sluta röka!

Kommentarer
Postat av: eme

haha vi kan göra detta tsm även om ja redan börjar men börjar ge upp!

2010-05-10 @ 18:38:24
URL: http://emeliepers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0