Loppis

På lördag ska vi ha loppis på Dvuan. Det känns sjukt jobbigt att jag ska vara där mellan 8 och 4.. Helt själv dessutom! Måste hitta någon som vill stå med mig så jag slipper känna mig ensammen.
Just idag håller vi på att rensa altanen från alla skitsaker vi har där, och förhoppningsvis hitta något till loppisen.

Jag blev väckt på världens värsta sätt idag!
Mamma kom in och sa "vi ska ha visning på huset, nu!" och jag blev jättechockad men hon sa att jag kunde ligga kvar. Sen rätt vad det är så kliver dennis in i mitt rum! Jävla dennis xD haha. Då vare ju hans morsa som skulle titta på huset ^^ Det var hemskt att han kom in och drog upp mig :( Haha

Nu ska jag röka sen se true blood, det är så spännande just nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0