Sova är överskattat.

Var uppe hela gårnatten med dennis :D
Eller ja, nästan hela iaf. Jag lyckades somna på hans soffa någon timme när han duschade.

Vi började kvällen hemma hos mig med två avsnitt av trueblood. Sen for vi in på stan för att klättra upp på busstationstaket xD haha, det gick skitdåligt för taket var halkigare än.. jag höll på säga blött trä, men det var ju blött trä xD haha, så halkigt var det!
Sen satt vi där och tog en ryk innan vi klättrade ner igen för att ta oss an nästa tak, Coop konsum ;D
Vi klättrade upp med lite möda och la oss på taket för det var så sjukt mjuuukt :D
Sen, när vi trodde vi hade legat där en timma (som visade sig vara 20 minuter) skulle vi klättra ner samma väg som vi kom. Men då kom det nån snubbe på cykel som såg oss och vi blev asparanoida :O När vi skulle klättra ner nästa gång stog securitas vid swedbank och såg oss nästa, så vi dök ner på taket och låg kvar ett tag.
När vi väl hade tagit oss ner så tog vi ytterligare en ryk och sen for vi hem till dennisen och såg tv :)

Idag har jag varit trött. Och då menar jag TRÖTT.
Sov mellan 10 och 16 (Jag vet Dennis, du sov inte alls!) och sen drog jag på Forsdalakyrkan vid 5. Där spelade vi en himla massa spel :D det var råmysigt :) Och jag tror jag blev krigsskadad när vi spelade twister :( Sadface.

Nu ska jag röka, sen funderar jag på att sova lite xD haha
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0