Numer 18.

Det gick dåligt för mig att ta tag i bloggandet. Men jag sitter ju nästan aldrig vid datorn nu för tiden.
Men vi kan väl ge en liten update på vad som har hänt sen sist.
En hel del hinner hända på två månader.
Jag har börjat skolan (BF1)
Jag har påbörjat min APU.  4 veckor kvar
Jag har världens bästa pojkvän. Fortfarande.
Jag har fyllt 18 :D :D :D
Jag har fått en systemkamera!
Jag har varit första gången på hotellet.
Det har varit marknad.
Jag har köpt mitt första ciggpack :P

Sen vet jag inte om det har hänt så mycket mer.
Det kanske kommer upp sen.

Idag är jag sjuk, det var jag igår också. Tråkigt att missa APUn (jag är på ett dagis) men jag kan ju gärna inte gå dit och smitta alla.
Imorgon ska jag försöka ta mig dit eftersom jag ska hålla i en aktivitet.

Nu kommer lite bilder!
älsk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0